Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Happy birthday Του γιου



 Ξεχωριστή ημέρα η σημερινή για εμένα , μιας και σήμερα έχει γενέθλια το αδερφάκι μου …..(αν και μεγαλύτερος μου για εμένα είναι το αδερφάκι μου ).
 Χρονιά σου πολλά λοιπόν , να είσαι πάντα καλά και πάντα χαμογελαστός .
Μερικές φορές κάποια πράγματα τα θεωρούμε αυτονόητα .
Όπως την αδελφική αγάπη την εκτίμηση και τον σεβασμό μπορεί να ήθελα να σου πω χιλιάδες πράγματα και να γράψω αλλά το πιο πιθανό είναι πως ούτε το ένα θα κάνω ούτε και το άλλο.
Γιατί ?
Έλα μου ντε ….. ίσως δεν μου βγαίνει , ίσως δειλιάζω , ίσως έχω σκ@τα για μυαλό και απλά φοβάμαι να δείξω την αδυναμία που σου έχω .
Άσχημο πράγμα να πληγώνεις άτομα που αγαπάς η να τους μιλάς όπως θέλεις γιατί έχεις τα δικά σου .
Μπορεί να είναι δικά σου άτομα συγγενικά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως σου ανήκουν η πως θα σε ανέχονται μια ζωή …….
Έχω μάθει να εκτιμώ κάτι όταν το έχω και όχι όταν το χάνω …..δεν έχει νόημα τότε.
Ξέρεις δεν είμαι έτσι ……….απλά κάπου κατάλαβε με λιγάκι παραπάνω και άσε με στον κόσμο μου (όχι πως δεν το κανείς ).
Το ξέρεις πως θα “ γυρίσω ”.
Ξέρω πως με έχεις βοηθήσει αρκετά και ακόμη το κανείς
Ξέρεις πως την οικογένεια μου την αγαπώ ….
Θυμάμαι ήταν εποχή που μαλώναμε συνεχεία
Θυμάμαι ήταν εποχή που μιλάγαμε ελάχιστα
Ηρθέ η εποχή που βγαίνουμε παρέα και όλες της μα@@κιες της κάνουμε μαζί …..

Να είσαι πάντα καλά λοιπόν , πολύχρονος και ας γκρινιάζω – φωνάζω εγώ δεν μου φταις – φταίτε σε κάτι με τον εαυτό μου τα έχω  ……

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια του Πολλά, χρόνια καλά, με ΥΓΕΙΑ, ευτυχισμένες στιγμές με όσους αγαπά!!Να τον χαίρεσαι.

Υ.Γ. Κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι και νιώθω για την αδερφή μου αλλά δε της τα λέω και πάντα αυτό θα με "καιει"....Που δεν ανοίγομαι...

Black Bill είπε...

Nα τον χαίρεσαι, χρόνια του πολλά!!!

NOSTOS είπε...

Χρονια του πολλα κι ας μη το ξερω το παλληκαρι

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Συνήθως, τους ανθρώπους με τους οποίους μας ενώνουν δεσμοί ζωής, τους θεωρούμε δεδομένους και ξεχνάμε να τους μιλήσουμε. Κοντεύω τα 40 και μόλις πριν κανα μήνα είπα με λόγια για πρώτη φορά στον αδελφό μου πόσο πολύ μου λείπει και πόσο πολύ τον αγαπάω.

Να χαίρεστε, να αγαπάτε και να στηρίζετε ο ένας τον άλλον. Για πάντα!

Unknown είπε...

Να γυρίσεις Όνειρο κι εσύ και ο εαυτός σου που σου φταίει. Και τους δύο σας θέλει.

Χρόνια του πολλά

Πάμε για όνειρα τώρα

AVenGer! είπε...

Αδερφάκι,
guys n gals,
αγόρια και κορίτσια,
κυρίες και κύριοι,

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές σας μέσα από την καρδιά μου.
Να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.
Οι σχέσεις ακόμα και μέσα στην οικογένεια είναι ένα περίεργο πράγμα. Το θέμα είναι ότι μπορεί να αλλάξουμε φίλους και γνωστούς με τα χρόνια αλλά αδέρφια και γονείς δεν πρόκειται.
Όλοι κάνουμε τις υποχωρήσεις μας και την υπομονή μας όταν πρέπει. Όταν χρειαζόμαστε όμως κάτι θα στραφούμε στους δικούς μας ανθρώπους σε αυτούς που μας αγαπάνε πραγματικά.

Ευχαριστώ και πάλι, πάω να δοκιμάσω την τούρτα.. χεχεχε


/Ηλίας
www.nihl.gr

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για της ευχές .