Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

18:05

Τον τελευταίο καιρό κάνω πολύ ανήσυχο ύπνο …..
(Όσο μπορώ και κοιμάμαι)
άσχημο πράγμα να πέφτεις για ύπνο και να μην μπορείς να ηρεμήσεις με τίποτα …..
Να μην μπορείς να αδειάσεις το μυαλό σου από ότι σε βαραίνει ….
Το άγχος παίζει καταλυτικό παράγοντα αλλά όσο και αν προσπαθώ δεν μπορώ να το αποβάλω …..
Της περισσότερες φορές το πρωί έχω στο μυαλό μου σκόρπιες εικόνες , τίποτα το συγκεκριμένο , ταξιδιάρικο μυαλό δεν σταματάει ποτέ σε ένα πρόσωπο η σε μια τοποθεσία !!!!.


Μου έχει αποτυπωθεί το παρακάτω :


“ Να πιστεύεις σε πράγματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν

2 σχόλια:

next_day είπε...

Εγώ πάλι που το διάβασα ¨μην πιστεύεις.." και πολύ μου άρεσε??????
το άγχος είναι δύσκολο να το βγάλεις απο μέσα σου... θέλει δύναμη και προσπάθεια!
Καλή σου μέρα!

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

Μάλλον σε μπέρδεψα λιγάκι ……

“ Να πιστεύεις σε πράγματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν “

Το λέει στο βίντεο που έχω βάλει …
(Small Pleasures (Μικρές Χαρές)
Καλησπέρα.