Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Λάθη ζώης


Πρωινό ξύπνημα δουλίτσα από κέφι μέτρια πράγματα
……
Σήμερα τι έχει το πρόγραμμα ????
Αγρίνιο City παρέα με τον Γιώργο …..
Ξερώ τρελάθηκες από την χαρά σου …..
Δεν βαριέσαι λες ημέρα είναι θα περάσει ….
Τι μπορεί να πάει στραβά …..
Ξεκινάτε………..
καφεδάκι , τσιγάρο , χαλαρή κουβεντούλα…….
Φτάνει η συζήτηση για το που μένει ο καθένας σας …..
Γιώργος : Αλήθεια Πάνο δεν σε έχω ρωτήσει ποτέ που μένεις
Πάνος : Οδός “γεια σου” .Εσύ Γιώργο ??
Γιώργος : Οδός “μακριά σου”.
Πάνος : Καλή φάση έχεις την ησυχία σου .Αυτό μου αρέσει και στην περιοχή που μένω , παρκάρω άνετα έχω ησυχία , θεά τι άλλο να ζητήσω !!!
Γιώργος : Σε διαμέρισμα μένεις ??
Πάνος : Όχι έχουμε ιδιοκτήτη μονοκατοικία με σοφίτα .Εσύ Γιώργη ?
Γιώργος : Εγώ έχω ένα ιδιόκτητο τριώροφο .Έχω φτιάξει τον τρίτο όροφο και μένω εκεί με την οικογένεια , το ξεκίνησα το 2005 είναι 149 τετραγωνικά χωρίς τα μπαλκόνια , με τα μπαλκόνια βγαίνει 210 τετραγωνικά ….
Πάνος : Γήπεδο τα μπαλκόνια σου …. Χαχαχαχα.
Μπράβο ρε Γιώργο ότι καλύτερο ένα σπίτι να έχει μεγάλο μπαλκόνι
Γιώργος : Όντως .Ήθελα μεγάλα μπαλκόνια .Αλλά τι το θέλεις , αυτό το σπίτι ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζώης μου !!!!!
Πάνος : Γιατί ρε συ Γιώργο το λες αυτό ????
Γιώργος : Γιατί έμπλεξα με μηχανικό μακακα .Είχα κάποια χρήματα στην άκρη πήρα και δάνειο και πήγα στον μηχανικό να δω με αυτά τα χρήματα τι σπίτι μπορούμε να φτιάξουμε και μέχρι ποιο σημείο θα μας φτάσουν .
Τα λόγια του μηχανικού ήταν : ρίχνεις τριώροφη οικοδομή φτιάχνεις οποίον όροφο εσύ θέλεις και είσαι κύριος με λίγα λόγια θα είχα το κλειδί στο χέρι που λένε .
Ο καιρός περνούσε το σπίτι φτιαχνόταν τα χρήματα τελείωναν , όταν το σπίτι ήταν στο σοβάτισμα δεν υπήρχαν αλλά χρήματα …..εκεί ήταν το ωραίο
Πάνος : Καλά δεν πηγές στον μηχανικό ???
Γιώργος : Και που πήγα !! Δεν έβγαλα κάτι !!! Το μονό που μου είπε ήταν ότι πέσαμε έξω στην μελέτη …..
Αν το ήξερα από την αρχή θα είχα φτιάξει μια μεζονέτα και θα είχα γλυτώσει από όλα αυτά 
και να φανταστείς αυτό τον άνθρωπο τον είχα πελάτη σε προηγουμένη δουλειά μου …. Ήμασταν φίλοι …. Του εμπιστεύτηκα τα λεφτά μου …
Πάνος : Μάλλον μονό τα χρήματα τον ενδιέφεραν. Τελικά τι έγινε με το σπίτι ???
Γιώργος : Τελικά πήρα και άλλο δάνειο …. Βλέπεις έλειπαν πολλά ( πλακάκια , ντουλάπες , πόρτες είδη υγιεινής κτλ ).Δεν γινόταν να έχω σπίτι στην μέση και να μένω στο ενοίκιο ….
Πάνος : Πακέτο ρε φίλε …..
Γιώργος : Πακέτο δεν θα πει τίποτε Σκέφτομαι να πουλήσω τον έναν όροφο η και τους δυο ( σκελετός , γιαπί ).Η ακόμη ακόμη να πουλήσω το διαμέρισμα που μένω και να πάω πάλι σε ενοίκιο …..Είναι μεγάλες οι δόσεις των δανείων και πρέπει να βρεθεί λύση .
Πάνος : Αμαρτία ρε συ να πουλήσεις ότι με τόσο κόπο έχεις φτιάξει στην ζωή σου….
Γιώργος : Να πεθάνω δηλαδή !!!Άλλη λύση δεν υπάρχει …Για αυτό σου λεω ΛΑΘΗ ΖΩΗΣ ….. ΛΑΘΗ ΖΩΗΣ
Πάνος : ΝΑ το ΛΕΕΙ και να ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ  ……

P.s Να πω την αλήθεια μου δεν τον πολύ συμπαθούσα …. Αλλά μετά από αυτή μας την συζήτηση τον λυπήθηκε η ψυχή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: